fredag 26. juni 2009

Ett mesterverk av en film !!!!!

G'day mates.......
har dessverre ikke blitt noe særlig blogging de siste dager, men nå I'm back!!!
For hver måned fremover nå vil jeg legge inn et filmtips. Jeg er vel det man kan kalle en FILMFREAK av store dimensjoner, men slik er det bare: Jeg elsker film!

Tipsene vil nok være av det subjektive slaget, men det blir jo til syvende og sist opptil den enkelte om man vil se den. Kom gjerne med tilbakemeldinger på filmene. Vi har jo alle individuelle opplevelser og tolkninger av dem.

Sommeren har en tendens til også å inneholde noen regnværsdager og da kan det være kjekt å ha et filmtips på lur.
Anbefaler for øvrig spillet "Scene it?" fra Mattel Games. Dette selges stort sett, vil jeg tro, på alle leketøysbutikker i Norge. Et filmspill med spørsmål og ekte filmklipp!!!
En i omgangskretsen min, Jan Ove, vil jeg påstå er helfrelst ;) KJEMPEMORO!!!

PS! Tone, min kjære søster, hvis du ikke har det: LØP OG KJØP !!! ;)

Denne ukens film heter: Parfymen, og er basert på boka med samme navn av Patrick Süskind.
Ta en titt på klippet for en liten intro!

ENJOY! :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar